tisdag 12 oktober 2010

33

Jag har haft 33 besökare här hittills idag, kanske inte så mycket i jämförelse med andra, men för min lilla blogg är det mycket!!!
Jag hoppas ni kommer tillbaka!

Och kom ihåg att lämna en liten kommentar eller två:) alltid kul att veta vilka som läser!

Och jag ska skärpa mig att lägga in mer inlägg, har varit lite segt på sistone... men men.. så kan det vara ibland.

Men om DU lovar att komma tillbaka och läsa min blogg, så LOVAR jag att lägga in fler inlägg och mer bilder:)

Tack för att DU kikade förbi:)

2 kommentarer:

Annika sa...

Hej!
Jag har läst din blogg ett tag får jag erkänna ;) Hittade den på Jennys blogg. Känner ju "igen" dig från Färnbo då jag umgåtts mycket med Björn på de gamla goda tiderna :)Alltid kul att läsa om mina gamla hemtrakter å se kort på "kända människor" från byn ;)

Ha en bra dag!

Elin sa...

hej! Vad kul!! tack:) och nu har jag ju adressen till din så jag kikar förbi:)
Ha det så bra!