onsdag 27 oktober 2010

vilka dagar!

Jag har varit dålig på uppdateringar sedan i söndags.....
måndag var det spelning som vanligt, det gick ok, frågan är,
blir jag sämre ju mer jag spelar, eller ställer jag hårdare krav på mig själv?

tisdagen var the day from hell, det var sååå körigt på jobbet, så mycket att göra, och saker och ting fungerar inte!!! När det är som mest med folk, ja då lägger kölappsapparaten av!
Men efter att min arbetskamrat lugnt och sansat ha pratat med leverantören och meddelat att hennes kollega (jag) planerade att slita ner apparaten och ta med den hem för att skjuta hagelbössa på den, så lovade dom att skicka nummer-rullar som kanske skulle passa bättre:)
Och när jag skulle stänga kassan så gick nåt j*a larm igång, inbrottslarm var det visst, och vi hade inte haft inbrott, de var bara felprogramerat, aah, så trevligt!
Jaja, jag kom hem tillslut och då kom huvudvärken from hell smygandes, och sedan smällde den till med full kraft, så det var bara att sussa gott!

Imorse när jag vaknade så fick jag känslan av att jag bara hade somnat till och när jag vaknade tänkte jag att, å vad skönt att lägga sig tillrätta och sova i några timmar än.. jo hej du.. det var ju dags att gå upp.... SÅ TRÖTT!

Men sedan blev det hela en mycket bra dag! Mycket att göra på jobbet, men lite mer kontroll på det hela:)
när vi kom hem käkade vi lite mat, och har pysslat lite, men nu kikar jag på bonde söker fru, sedan är det GREYS ANATOMY!!!! tjoho:)

NU ska jag ta en snabb snabb dusch, så jag hinner innan greys.... 5 min.. nja... tur att det går att spola tillbaka på tv´n:)

SES!!!!!

Inga kommentarer: