lördag 22 januari 2011

Julgransplundring


Idag har vi varit på julgransplundring hemma hos mamma och pappa, Ylva, mamma, Tyra och Mira dansade runt granen, och hunden Svea såklart... jag hade glömt minneskortet hemma men hade kameran med mig, men det får ju inte plats så mycket kort i kameraminnet...
Men ett kort fick jag till iallafall.

Vi fikade, kikade på skidor på TV, snackade, käkade, fikade, lekte... ja, en trevlig dag med familjen helt enkelt...

Nu har vi nyss kikat på fångarna på fortet, magnus spelar tv-spel och jag ska bränna ut alla bilder från 2010, ska även skapa en "portfolio" på mina allra bästa och finaste naturbilder, det är kul att ha favoriterna samlade:)

Förra året (2009) när jag brände ut alla bilder blev det 3 DVD skivor... jag tror att året 2010 blir 4-5 skivor... men vi får se...

Hittar säkert ngn rolig bild att lägga in här oxå!

SES!!!

Inga kommentarer: