lördag 8 januari 2011

Lördag

Idag har vi haft en "såndär" skön lördag:)
Sov ganska länge, käkade frukost, städade av lite och pysslade hemma, sedan åkte vi in till Sala och kollade på innebandy, grannen Tobbe ( i bild) och brorsan (bild 2) är med i det laget, + massa andra grabbar jag/vi känner på ett eller annat vis:)


Broder Björn gjorde mål idag:)
Men tyvärr räckte inte det ända fram... Sala förlorade.
Efter innebandyn for vi hemmåt och käkade tacos med Björn och Fia.

Sedan hade vi mer finbesök hemma:)



Jag slängde ut knuttes överblivna torrfoder imorse, sedan dess har det snöat men hon hittade det iallafall:)


Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och Magnus är ute och jagar.. eller ja, han sitter oxå i soffan men han jagar på Wii spelet.. just nu är det leopard på schemat... inte så enkelt...

Jag var nyss ute och gosade med ute kissarna oxå... deär så goa, jag önskar jag visste vad jag skulle ta mig till, ska man låta dom vara ute och bara få lite mat när de kommer, eller ska jag "skicka" dom till katthem så de kan bli adopterade, det är ju det bästa, för herrelösa katter är ju aldrig bra... men, nu låter vi det vara såhär ett tag, de mår ju bra och verkar trivas med tillvaron!

Nu ska jag kika runt lite på facebook:)

SES!

Inga kommentarer: