onsdag 19 januari 2011

nu så...

....har halva veckan gått... skönt, ser mycket fram emot helgen!
På fredag ska jag ut med ett gäng tjejer från jobbet
på lördag är det julgransplundring hos mamma och pappa
på söndag ska vi på sen lunch hos Magnus mormor och morfar
jag tror jag har skrivit det här förut... det känns så.. typ i förra inlägget... hm, kan det vara så att jag inte har så mycket att skriva om...

Men idag har JAG lagat isterband, det är ju inte så svårt.. men JAG HAR gjort persiljestuvad potatis!!!!!!!!!! och det är kanske inte heller svårt.. men Magnus är ju den som kan det här med matlagning, så igentligen är det bra att jag får laga matlådorna nu när han jobbar.. då lär jag mig... och det bästa var ju att jag behövde inte göra om den, för det blev gott första försöket!!!

Ha!
Jag kan!!!!

Nu sitter jag och kikar på Sveriges mästerkock, kanske är det där jag fått inspirationen att kasta mig ut i matlagnings djungeln..... hihi

Men innan det var jag och grannen Frida ute och gick, tre varv runt Kila blev det... eller som en vän på facebook skrev, Kila runt Kila! hihihi

Nu ska jag krypa ihop i soffan och mysa med kissarna:)

ses!

Inga kommentarer: