torsdag 13 januari 2011

Ny jacka:)


Jag beställde en ny jacka från Ellos, den skulle levereras först 25 januari, men dom hittade väl en i gömmorna, för idag kom den!!!! åååå jag var så spänd på om jag skulle kunna ha den eller inte... men visst passade den! Den passade så bra så jag skulle kunna tro att den var sydd bara till mig:)

På högerärmen är det ett tryck i rosa och reflex, sååååå fin! Längtar till jag kan börja använda den, alltså när det blir lite varmare....men det behöver nog inte dröja så länge för den är lite fodrad så det blir lagom till tidig vår:)

Idag har det varit jobb, jobbade i träningshallen på fm och på em bokade jag in februaris gåskolemottagningar, var på hygien utbildning/möte och efter det pysslade jag med lite såntdär småfix som alltid behövs:)

Och så träffade jag Ludwig 2 månader gammal, så himla söt liten bebis:)
Det är min arbetskamrats son:)

Nu ikväll har jag städat undan julen och tagit ut granen, det blir så rent på något sett när man får bort alla julgrejer.
Nu ska jag sova och imorgon är det FREDAG!
jobb till 12:15, hem, käka lunch, städa, spela innebandy sen är det fredagsmyyyyyyyys:)

SES!!!


1 kommentar:

Annika sa...

Vad fin den var :) Tycker också det är himla svårt att beställa hem kläder så, brukar vara så olika på storlekar. Vad nöjd man blir när nånting klaffar så bra :)
Ha en bra dag!