onsdag 12 januari 2011

trött...

Idag är jag så trött!!!!
MEN om jag försöker komma i säng liiiiite tidigare än igår... så får jag sova någon timme mer än inatt, jag förstår inte vart tiden tar vägen, kommer hem från jobbet, lagar mat, käkar, matar djur, plockar donar, förhoppningsvis hinner ut och gå eller träna på bollen... ja.. Sen är klockan alldeles för mycket! ja, hm, det är bara att försöka effektivisera lite, träna på boll OCH laga mat samtidigt kanske???? hihihihihihihihihihi

Nu kikar vi på Masterchef, lite som matlagnings idol... hihi orkade inte vara duktig och göra massa saker idag, kom hem så sent dessutom.. så, nu ska jag sluta klaga, krypa längre upp i soffan och bara mysa! För det behöver man oxå ibland!!!

Imorgon är det torsdag och snart är det helg:) på fredag slutar jag tidigt så jag ska fara hemmåt, städa hela huset, sen blir det innebandy!!!!!!!!!!! TJOOOHOOOO:)
Vi är bjudna på kalas på fredag, Magnus kusin Felix fyller 6 år:)
Men jag ska spela innebandy ist, denna gång fick det gå först, Magnus ska åka på kalas:)

Men först ska vi ha torsdag och imorgon ska jag plocka undan lite tomtar och julsaker, har inte gjort det tidigare, brukar vara så tidig att ta undan allt med iår har det fått vara kvar:)
Men nu ryker det!
Nu är det snart VÅR! nu vill jag HA vår!!!! :)

113 dagar kvar till SPEEDWAY:)

Nu är jag lite mer pigg:)




Inga kommentarer: