söndag 30 januari 2011

veckan som gått...

Jag har väl varit lite (mycket) dålig på att uppdatera här i veckan.. och jag vet inte vad jag har gjort, men jag har inte hunnit med bloggen...
I måndags efter jobbet spelade jag i Sala blåsorkester, i tisdags efter jobbet pysslade jag lite hemma, men jag hade sådan j*a migrän så det blev inte så mycket gjort...
på onsdagen skulle jag åka med Maria från jobbet till hästen hon rider, vilken är min chefs häst:) men jag kände att jag ville hem, eftersom jag hade kommit hem så sent på måndagen och låg hela kvällen på tisdagen..
På torsdagen minns jag inte vad jag gjorde, jag tror jag gick lite tidigare från jobbet så jag åkte hem medans det fortfarande var lite ljust, sedan var det pyssel här hemma, och som du ser i inlägget nedanför hade jag katt-härberge här, på fredagen kom jag ju sent p.g.a kattebstyren, men tack vare att pappa skjutsade mig direkt till jobbet så kom jag ju lite tidigare, sedan jobbade jag över så jag hann göra alla remisser jag behövde, eftersom det var personal borta så kunde jag inte göra dem på dagen, men jag gjorde ju mina timmar fast jag sköt lite på min dag bara:)
Men jag slutade så jag kunde åka med Magnus hem, sedan for jag in till Sala, skulle klippa mig 16:30 men Maria från håratiljén ringde och frågade om jag kunde komma redan 15:30 och inte mig emot, då kunde jag klippa mig först och sedan träffa mamma för lite fika och shopping på stan:)
I går var jag på 40 års fest hos min jobbarkompis, det var skoj, men jag var inte så fest sugen så det blev en lugn tillställning, iallafall för MIN del.. andra var på betydligt mycket mer festhumör! :)
Idag har vi varit hemma hos mamma och pappa, servat röda bilen och hjälpt brorsan med att bära in två pallar pellets, sedan blev det porterstek på älg, mums mums!!!!

NU har du läst massor av kanske lite onödigt vetande, men jag måste ju komma ikapp:)

Nu är det snart dags att gå och lägga sig!


Inga kommentarer: