måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag:)

När jag kom hem idag stod det ett blomsterpaket på bordet:)
Jag öppnade det och där fanns helt UNDERBARA tulpaner!
Jag älskar tulpaner, och självklart rosa!!




Tack underbara älskade Magnus! Du är och förblir bäst!!

Det här överglänste ju lätt resten av dagen som inte har bjudit på några stora hänelser, jobb som vanligt, fick en ask med gelehjärtan av en patient, det var väldigt gulligt! och så fick vi USK.or en ask hjärtan av Kommunal för att vi har haft det så kämpigt ett tag, det värmde ska jag säga!
På eftermiddagen höll jag en föreläsning i basala hygienrutiner för mina kollegor, det var riktigt skoj! Bra diskussioner och idéer kom fram!

På kvällen nu har jag varit och spelat och handlat, när jag kom hem öste jag in hö i Knuttes bur så han ska kunna boa in sig lite inatt, det är riktigt kallt ute!!!
Så, imorgon när jag kommer ut finns det en risk att jag inte hittar knutte utan bara en halmhög som rör på sig... hihihi, men han kikar nog fram sen när maten kommer!

Nu ska jag gå och duscha, det är redan nu på tok för sent för mig att vara uppe, jag som skulle lägga mig tidigt, men men, det får bli kort men intensiv sömn istället:)


Många kramar på alla hjärtans dag!!!

SES!

1 kommentar:

Uttan sa...

Så fina tulpaner....gulligt!

Kram!