fredag 25 februari 2011

Kompis sökes

En fin kattflicka i sina bästa år söker en kompis att busa, mysa, gosa, leka och snacka med.

Vi saknar Masen!!!!! Massor! tror fortfarande att han ska struttandes här.... men, han har det bra nu. Inte ont någon stans, men det är såååå tomt!

Om en vecka ska vi åka till huskatten i Västerås och kika om de har någon kisse som vill komma hem till oss...

Ikväll har vi inte gjort många knop, käkade kinamat, har plockat undan och städat lite i köket, varit och handlat lite och nu degar vi i soffan.... men vi är såååå trötta så snart är det nog tack och godnatt, imorgon ska vi pyssla hemma, och åka in en liten sväng till Sala marknad.
Jag var bjuden på klassåterträff med alla OP.are från gymnasiet, men jag tackade nej, känner mig inte särskilt laddad för fest, det hade säkert blivit jätte trevligt, men ja, jag backar nog, känns dessutom som om jag håller på att bli sjuk:( tjock i halsen och lite halvont i kroppen.. bläääää men typ ALLA omkring mig är ju sjuka så... inte Magnus, men alla andra....
Jag hoppas det är falskt alarm!

Nu ska jag se upplösningen av Let´s dance, orkade inte titta på det före parlamentet, spelade lite tvärflöjt ist:) men nu kan man ju kika en liten stund..

SES!!!


Inga kommentarer: