söndag 27 februari 2011

Skön helg!

I fredags slutade jag tidigt:) Åkte hemmåt och pysslade lite här hemma, senare på em. kom Magnus hem med kinamat så det blev startskottet för helgen.
På kvällen kikade vi på tv, men let´s dance var sååå tråkigt så jag spelade lite flöjt ist:)
I går, lördag, var vi in en sväng till marknaden i Sala, vi köpte en del bra saker, jag köpte ett par nya skor att ha när jag jobbar i bassängen på jobbet, vilket inte är sååå ofta så jag behöver inga ecco direkt, så det blev ett par "fejk-foppa" tofflor, men de var sköna och fina!
Nytt dammsugarmunstycke, stålborste, en jättefin luvtröja men mustanger och mustanger på:) alltså, bilar och hästar!!! Mina intressen: hästar och hästkrafter!

På lördagskvällen åkte vi ut till Färnbo en sväng för lite trevligheter med Brorsan, Martlurk och Berglund:) Vi spelade lite wii och hade det trevligt.

Jag ska ta bilder på mina marknadsinköp och visa er, men jag gör det imorgon... nu kikar vi på Time out sedan ska jag väl försöka komma i säng skapligt så jag är pigg imorgon när det är jobbdags igen!

Denna veckan ser jag fram emot en lugn vecka, ja, inte på jobbet förstås, där är det full fart som vanligt.. men hemma; ingen spelning på måndag inga måsten eller nåt jag ska iväg på, vad jag vet nu iallafall...

Ha det så bra!


Inga kommentarer: