torsdag 3 februari 2011

smycken!!!!

Efter jobbet idag åkte jag ner på stan och hämtade mamma som hade varit på kurs, sedan käkade vi lite mat och så åkte vi hem, så kom pappa hit och så åt vi semlor:)
Jag har hjälpt mamma att göra en power point presentation så hon fick med sig usb minnet hem när jag hade visat hur det fungerade:)
Under tiden spelade pappa wii, jag har ju ett jaktspel och jag mer eller mindre tvingade pappa att prova, men jag tror han tyckte det var lite kul:)

Nu när de åkte hem har jag flyttat mina smycken till klädkammaren, så skönt att få bort dem från badrummet, smycken ska ju inte hänga i fuktiga miljöer, så nu är de flyttade!


Det här smyckeskrinet fick jag av Magnus-mammas-man när hans mor hade gått bort fick han lite olika saker och bland annat det här skrinet, och jag fick det:) Det är sååå fint!


Fötterna på det är små fjärilar:)

De andra smyckena fick oxå flytta...


Jag skulle behöva fler sådana här krokar, de satt i tvättstugan när vi flyttade hit, men nu har jag spray-målat dem:)
Så, har du några liknande krokar ligger och skräpar?
Två krokar på en platta med två skruvhål.


Under smyckena ska jag nog sätta en liten hylla som man kan lägga lite smycken och askar på:)

Det var min torsdag, inte så mycket vettigt gjort förutom att jobba och träna då:) men, jag har haft trevligt:)

Imorgon är det FREDAG!!!!!! jag VILL spela innebandy, MEN, det är sååå trist för det är aldrig ngn som kan/vill:( vi är två-tre stycken varje gång, och det är inte så givande att spela innebandy på två-tre pers:( hoppas det blir nåt av innebandyn, för vi har ju så kul när vi väl spelar!


OM det inte blir innebandy så blir det en trevlig myskväll här hemma, tror det blir enchiladas! Eller... ensilage´as som jag säger:)


Inga kommentarer: