torsdag 10 februari 2011

Snöoväder

huggelibuggeli vad det snöar!
Vill inte ha så mycket mer snö nu.. det räcker!
Det var riktigt jobbig att köra hem idag, men det gick ju, alla höll sig lugna, höll avstånd och hastighet, förutom en, men någon idiot är det ju alltid ute...

Nu ikväll har vi ätit pannkakor faktiskt, det hör inte till vanligheterna, men idag var det mumsigt!

Jag har träningsvärk i magen och ryggen efter mina övningar igår, dels körde jag ju mitt vanliga 15-min program sen körde jag lite extra på bollen, därav har jag träningsvärk i mage och rygg idag...

Ja, vad ska jag skriva mer då... har inte så mycket att tillägga nu, har skottat och nu sitter vi i soffan och kikar på hockey och internet:)

Mirma är sååå envis, jag har världens gosigaste plats i soffan bredvid mig, men näpp, hon har verkligen klämt in sig i Magnus knä, eller, hon ligger i soffan men har huvudet på magnus ben, sötnosan! Masen ligger på favoritplatsen här i soffan och myser:)

Nä, nu ska jag fortsätta med Sala blåsorkesters hemsida... så den blir klar någon gång:)

Ha det så bra!!!


Inga kommentarer: