måndag 7 februari 2011

vinter

Nää, det var bara en liten försmak av våren igår... inte för att jag trodde det skulle bli vår sådär pang bom, men hallå! nu ikväll snöade det JÄTTEMYCKET!!!

Idag har jag jobbat som vanligt:)
sedan bar det av hem, lite käk och sen iväg igen på spelning, när jag kom hem var det bara att byta om och köra 15-minuters träningspasset, idag var dag 14, och jag kan säga att det börjar faktiskt bli en vana:)
SÅ efter 21 dagar är det väl bara att börja om från dag 1:) eller så gör jag nog ett eget program, men lite mer boll övningar, för jag tycker de är roligast!

Nu ska jag, ja, som vanligt... duscha och sussa!

Imorgon är det tisdag, och jag håller till i telefon (tidsbokning/rådgivning) hela dagen!
Så ringer du till sjukgymnastiken eller arbetsterapin på C-las imorrn, då är det troligtvis jag som svarar!!!

SES!!!


1 kommentar:

Uttan sa...

Kanske skulle Jag ringt då?

Kram!