fredag 11 mars 2011

fredags-slappa


Raffe kan det här med att slappa:) Tycker mig känna igen stilen.... Masen låg alltid på rygg när han var som mest avslappnad:)

idag har Raffe och Mirma varit ute medans jag städade Knuttes bur, Jag slutade ju tidigt idag, eller ja, enligt schema, men tidigt, 12:15, jag åkte en sväng till mormor och morfar och sedan åkte jag hem och käkade lunch och efter det så gick vi ut och städade hos knutte:)
Raffe har blivit duktig att ha sele på sig, han glömmer bort sig ibland och trasslar in sig lite... men det gör ju inget... Knutte var så glad när han fick lite sällskap ute på altanen, och Raffe sprang fram och tillbaka utanför kaninburen och "jagade" Knutte, men han bara lekte med Raffe, det är lite kul att se en katt som är rädd för en kanin.

När Magnus kom hem tog vi en fika på altanen faktiskt, hääärligt! Sedan åkte vi till Odal, köpte lite kaninmat och en ny klosax.
Sedan svängde vi in på strömsbacka - återvinningsvaruhuset och köpte två gamla bakformar, som jag ALDRIG i livet skulle BAKA i, ÄCKLIGT!!!!!!! men jag ska gjuta i dom:) Å så köpte jag några assietter som jag ska krossa och ha som mosaik i min gjutning:)

Ja, ja, ja, jag ska lägga ut bilder på mina konstverk! Imorgon, när jag har ordnat ett bord som jag kan ha alla projekt på:)

Nu ikväll har det varit lite tacos och kik på tv.. och nu ska jag duscha!!!

SES imorrn!


Inga kommentarer: