onsdag 2 mars 2011

Inget att tillägga..

Nej, det har inte hänt några stora rubriker idag... jobb i telefon på fm och i bassängen på em, mina nya skor var så bra!
Jag hoppade i och var med på ett pass i vattnet idag oxå:) Dels för att det är skönt och ger bra träning, men även för att det är nyttigt att göra övningarna själv i vattnet så vet man hur de känns sedan när man står där vid kanten och ska instruera någon patient.
Det var väldigt kul att vara med, för annars finns det möjligeht för personalen att anmäla sig till prova-på-pass i bassängen nu under en period, men de dagarna de är så stänger jag ALLTID reception, så jag passade på att vara med idag ist:)

När jag kom hem så har jag bara lagat mat, diskat, käkat och plockat ner lite ren tvätt... jag känner mig trött och sur så det är lika bra att jag går ock lägger mig och drar täcket över huvudet, så vaknar jag glad och pigg imorrn:)

Inte för att det finns någon anledning till att vara sur, men jag känner mig så nu, en riktig surtant!

som jag och min kollega brukar kalla oss själva... Häxan surtant och hygien-hitler... då är det inte jag som är surtant... *s*

Nädå, Det är inte så illa som det låter!


SES!


Inga kommentarer: