söndag 6 mars 2011

Middag


Idag har Magnus gjort mumsiga piroger till mat....
ska bli så gott, nu väntar vi bara på plåt no:2 sedan är det mat!

MUMS MUMS!!

Jag har gjutit i betong idag igen.... men det är ju så kul, oc så kikar jag i min bok eller på nätet och får massa inspiration, då kan jag inte låta bli att gjuta lite:) Längtar bara till sommmaren när jag kan gjuta ute och dessutom göra lite större grejer, som fågelbad och sådant...

Efter maten vet jag inte riktigt vad som händer.. kanske avslutar den här helgen med en film.... vi får se vad kvällen har att erbjuda!

Imorgon är det spelning igen, men först lite jobb förstås, den eventuella magsjukan tippar jag var någon form av matförgiftning, men det är iallafall helt bra nu.

Nä, nu är det mat!!

SES!!!

jo, jag ska skärpa mig och lägga ut bilder på mina gjutningar!


Inga kommentarer: