onsdag 16 mars 2011

nu börjar det:)

Här med lovar jag att jag ska denna säsong följa Grey´s anatomy slaviskt!
Jag fuskade lite förra säsongen, hade lite viktigare saker för mig, som SPEEDWAY till exempel:) men iår kan jag följa till speedwayen börjar, sedan får jag väl spela in resten:)

kl 21:00 på 5.an är det dags!
Och jag har redan duschat så nu kan jag mysa ner mig i soffan och bara kika på tv och gosa med kissarna!

Idag har det varit jobb som vanligt, hade möte med festkommittén inför klinikfesten i maj.... det är så kul att förbereda och dona:) bestämmde musik till vår dans idag och snart är det dax för danserna... ojojoj.. jag som inte kan dansa.. takten har jag, men själva movesen och koordinationen.... inte min starkaste sida... jag gör musik.. inte rör mig till den!
men, det ska bli kul så det går säkert bra, får se till att ha lite innanför västen där i maj så kanske jag iallafall TROR att jag kan dansa! hahaha


imorgon kommer bästaste pappa och lägger klinker i källaren med bästaste Magnus:)

det kommer bli såååå fint!!!!

ses!

Inga kommentarer: