söndag 26 juni 2011

Midsommar

I fredags hade vi en härlig midsommarafton i Västerfärnebo med familjen, kvällen bjöd på festligheter med några vänner. Vi hade det riktigt trevligt sånär som på lite tjafs frammåt småtimmarna, men men.. det är sånt som händer...men det är synd när det händer.. 

Vi avslutade midsommarafton hemma hos en i Färnbo i goda vänners lag... jag vill även minnas att jag dansade till rockklassiker baki en såndär företags-skåp-buss/bil med några andra? eeeh.. jo, vi hade skoj! :)

Bilder från kvällen har jag inte här... jag ska få några av brorsans flickvän Sofia för vi hade delad vårdnad om hennes kamera under kvällen:) men jag redigerar och lägger in de bilderna när jag får dom, här kommer några bilder från dagen iallafall!! 

 Söta systerdöttrar på väg till gammelgården:)

 Och så var det dags att lyfta midsommarstången:)

 Han i randig tröja och väst är Syrrans man Jörgen:)

 ååå hej.....

ÅÅÅ hå

åå så var den på plats:)

och här är bilderna från kvällen:)

 mmm smirinof ice:)

 Mange och jag :) puss puss!!

 Martin och jag! :)

Mange och Björn, och vad Björn gör har jag ingen aning om... hihihi



SES!!!

Inga kommentarer: