onsdag 31 augusti 2011

bus....

Igår fyllde min chef år..... hon fyllde jämt. 
Så, igår då, när hon var ledig "pyntade" vi lite i hennes rum....

Jag har bilder ligger på datorn på jobbet, så jag ska fråga om jag får lägga upp dem här:) 
Men iallafall, min chef är inte det största fán av färgen rosa eller kungafamiljen.. så alla letade hemma efter pynt gärna i rosa, och pryttlar mm.mm.... Så hela rummet blev en rosa chock med diverse konstiga prydnadssaker och filtar och nästintill tapetserat med bilder på kungafamiljen....
Och så hade alla ritat en varsin katt... hon är väldigt förtjust i katter min chef:) 
Så satte vi upp alla kattbilder på en vägg på hennes pyntade kontor och så fick hon en lista där hon ska gissa vilken katt som hör till vilken person:) idag listade hon ut 3-4 stycken av ca 30:) 

och imorse fick hon lite presenter.. en fin orkidé, en vetekudde-katt, och en lång.....lång....lång halsduk, har inte mätt den än men jag ska nog göra det imorgon.. skulle vara intressant att veta hur lång den blev tillslut, nästan alla hade stickat en bit så den är verkligen personlig:) 
Och så hade vi fixat massa gott fika....


I övrigt så har dagen rullat på som vanligt, var till ICA innan jag åkte hem och hämtade ut ett paket från Ellos, har köpt lite nya toppar och ett par nya jeans, allt passa perfekt utom en kortärmad top soom var förstor, men jag har skickat in och bytt den mot en mindre så det blir nog kanon när jag får den!

Nu ska jag kika lite till på True talent sedan blir det städning av kattlådor och dusch och SOVA!

Imorgon är det semifinal 2 Masarna - Smederna, vi förlorade semi 1 med 12 poäng så vi måste vinna med mer än det.. så vi får se hur det går, men ingenting är omöjligt! 
HEJJA HEJJA HEJJA MASARNA!!!



Inga kommentarer: