lördag 27 augusti 2011

Fixardag:)

Idag har det varit en riktig pysslardag här hemma, jag har tvättat, rensat rabatter, satt lingon i vatten så det blir lite lingondricka imorgon:) MMMMMMUMS!

Magnus har byggt och byggt på kattgården! Nu är det snart bara nät och tak som är kvar sedan är det klart!!! ska bli så skönt att kunna släppa ut dem i den om det är så att vi ska vara inne och pyssla med något och vi inte kan ha koll på missarna om de skulle vara i löplinan...

Nu kikar vi på GP speedway, en timme efter live sändningen för vi hann inte riktigt in innan det började så vi spelade in det:) 
men nu är det på G och vi håller tummarna för Anton:)

Imorgon ska Magnus hjälpa sin far att flytta och jag ska greja lite hemma sen ska jag kanske åka till mig mor och far, syrran är där med familjen imorrn så jag får väl åka dit och var lite moster:) 

Har lovat min syster lite farmorkaka eller kärleksmums som det oxå kallas, har bakat sådana idag:)


SES!!!



2 kommentarer:

Uttan sa...

Kattgård låter fantastiskt ska bli kul och se resultatet :)

Kram!

Elin sa...

ja, det får du ju den 16.e okt:) men du får se bilder här tidigare! :)
Tack för senast! Ser fram emot att få hem mina fina burkar.... ha det så bra!

KRAM