onsdag 24 augusti 2011

Klättring

Jag tog med mig mina missar över till grannen här för någon helg sedan...
Tänkte ta lite fina klättringsbilder:)








Låter bilderna tala för sig själva:) som vanligt så fick jag ju fina kort på Raffe, men Mirma ville ju inte vara med så mycket, tror dessutom att Mirma är höjdrädd... kan en katt vara det? såfort hon kom upp på höjden så blev hon alldeles nippring och ville bara ner... hm.. pluttan, hon fick hålla sig på de låga grenarna...

Idag har det varit jobb då.. inget nytt att tillägga.. imorrn är det oxå jobb, efter jobbet ska vi på Speedway till Eskilstuna, igen! Nu är det dags för semifinal 1 av två, Smederna - Masarna och nästa torsdag 1 september är det semi 2 i brovallen, Masarna - Smederna:)


Nu ska jag plocka fram alla speedwaygrejer jag kan behöva till morgondagen!!

SES!!!!

2 kommentarer:

Uttan sa...

Så fina kissar Ni har.
Beundrar Dej som har Dina i band så de inte kan springa runt hur som helst.
Här på gatan är det nästan bedrövligt mycke katter som har sina toaletter i våra rabatter. Tyvärr så blir Jag arg på katterna fast det inte är deras fel utan kattägarnas. Nej Tänk om alla var lika ordentliga som Du då gjorde det inget att de har så mycké Katter.
Tror banne Mej att det skulle behövas ett reportage om Dej i tidningen om hur man ska vara som kattägare.
Överskriften kanske........
Gör som Elin sköt era katter ordentligt när Ni bor i villaomsåde.

Trevlig Helg på Er!

Kramar!

Elin sa...

hihi:) Tack så mycket! Många rynkar lite på näsan åt att vi har katterna i löplina och nu snart i "rastgård", "katter ska vara lösa" säger många.. men jag vill inte att mina katter ska gå och krafsa i grannarnas rabatter/sandlådor, jag vill inte att det ska vara tassavtryck på mina grannars bilar, och framför allt så vill jag inte hämta min katt ute på vägen.. hua!!! Tack så mycket för dina ord, känns skönt att det finns några som förstår oss:) Ja, jag har hört från Brorsan att ni har lite besvär med alla katter... tråkigt att folk inte tar mer hand om dem... "kattgalen" kanske vore en annan rubrik;) kram