tisdag 30 augusti 2011

sådär då....

... då var måndagen och tisdagen avklarad:) 
I helgen har vi byggt kattgård, pysslat i trädgården, Magnus har hjälpt sin pappa att flytta och jag var en sväng till mor och far.. busade lite med syrrans flickor, de var där på dagen, sedan var jag kvar en stund på kvällen och bara "softade" lite:)


När jag kom hem var det inte så mycket kvar av dagen, jag lagade matlåda och pysslade lite hemma, Magnus kom inte hem förrän efter jag hade somnat! men han jobbar ju EM denna vecka, så han hade ju lite sovmorgon!

Igår byggde Magnus och Pappa kattgård, så nu är det bara nätet och in/ut gång i huset kvar:) men såfort nätet är på plats så kan jag inreda den lite så kan kissarna få vara där! och Knutte, finns lite gräs att käka upp där! :)


NU är det sovdags och det här blev kanske det tråkigaste blogginlägget någonsin.. men imorgon ska jag försöka komma ihåg och hinna ta lite kort på kattgården:) 

SES!!!

Inga kommentarer: