onsdag 7 september 2011

ett tappert försök....

jag gjorde ett tappert försök att baka Mackroner....

De ska se ut såhär:

Bilden är lånad härifrån : http://creampuffcakes.blogspot.com som är min systers kompis Karros blog, hon är såååå duktig på bakverk!!!
 
men..... mina ser ut såhär...



ja.... goda är dom ju iallfall:)

Jag får prova flera gånger:) 
Men som sagt.. dom är riktigt goda:)

Annars så har jag jobbat då.. som vanligt... när jag kom hem så lagade jag mat och bakade, Magnus har städat och katterna har varit ute i kattgården ena sekunden och inne andra sekunden... de verkar gilla sitt nya tillhåll:) 
Nu kikar jag på "svenska miljonärer", men blir mest förbannad... jaja.. 

imorgon är det torsdag... fast det är fredag för mig:) för jag är LEEEEEEDIG på fredag!!!

LOVELY!!


ses!!!




Inga kommentarer: