söndag 11 september 2011

Firande x2

Igår lördag firade vi Magnus:) 

först på dagen så var familjen här:)

 Magnus fick många fina presenter.. av mig och största delen av "min" sida fick han en tassimo kaffemaskin... som gör sååå mumsigt kaffe (tycker t.o.m.jag!) och choklad:)

 Jörgen hittade en lagom stor soffa??? eller?


Hela familjen Krantz samlades framför tv.n en stund när tjejerna fick köra lite mario cart på Wii spelet.

Sedan på kvällen var det dags för party:)

 Martin hade födelsedagshatten på sig, men Magnus fick låna den senare.... :)
 Magnus och Berglund.....
 Fia med en annan fin (?) partyhatt.... Björn ser lite rädd ut... :)
 Berglund och Magnus igen... nu har Magnus fått tag på födelsedagshatten...

 Björn.... iklädd fina hatten... och med lite dricka..

 av någon anledning så verkade denna kväll bli huvudbonadernas fest?... 
Fina pojkar.. *s*detta kort passar äves som (del av)lagfoto för Sala IBF....
Björn, Tobbe och Pys...

Våra fina Grannar.... Tobbe och Frida:) 


Vi hade en mycket trevlig dag och kväll, men idag har vi varit trötta, inte just nå bakis, tog det rättså lugnt igår... men som sagt, TRÖTTA! 
men det var det värt för vi hade en härlig lördag!!!

Idag har vi pysslat och donat lite, jag gjorde iordning Knuttes "vinterbur" så nu får han bo i den på nätterna men såklart så kan han fortfarande vara ute i stora hagen på dagarna... Så har vi kollat på film... i morse såg vi "HOPP" en jättesöt (barn)film som handlar om påskharen.... ja, jag orkar mig inte på någon längre förklaring nu:) 
och nu ikväll kollade vi på en gammal klassiker... Skönheten och odjuret... i Blue ray så det var såå bra kvalité dessutom var det en förlängd verision så det var en lång bit i filmen jag inte sett förut faktiskt:)

Jaja, senare nu ikväll så var vi in till Sala och handlade lite och nu ska jag gå och sussa... Har ont i halsen och näsan så jag hoppas att det går över och inte bryter ut något över natten.... dessvärre är jag rädd att det gör det... brukar göra det när jag känner såhär.. BLÄÄÄÄÄ!!!!

Men, vi håller tummarna på att det är borta imorgon!!! 

SES!!


Inga kommentarer: