fredag 2 september 2011

"kattgård"....

Nu är den äntligen klar! bara två små bitar uppe vid taket kvar och inredningen såklart:) Men nästintill klar!!

Visst är den fin!!!!!????

Har byggt lite hyllor i den nu oxå och några fler ska det bli, så kissarna kan hoppa runt längs väggarna:) 

Pappa och Magnus har jobbat hårt hela dagen för att få den klar! Tack för hjälpen pappa!!!

Så när jag kom hem hjälpte jag Mange lite och sedan när jag höll på att skruva upp lite hyllor så säger Magnus att han ska gå in och duscha.. ok... jag ska bara göra klart det här...svarar jag...
Så hör jag hur han börjar banka och slå på altanen, va gör han??? tänker jag, gå runt och ser detta:

Trappräcket borta!!!!!

Så nu blir det lite utbyggnad av altantaket oxå:)


När det händer, då händer allt på en gång!!


SES!!!

Inga kommentarer: