lördag 24 september 2011

Ladies Night!!!

Igår, fredag, var jag på Ladies night med några tjejer från jobbet!
Först var vi till Indigo och käkade, det är en tapas restaurang i Västerås, rekomenderas INTE.
Helt ok mat, förutom vissa tapas som t.e.x vitlöksbröd, men helt kass service!
men vi hade det trevligt iallafall:)

Men sedan åkte vi till rocklunda....
 Vi hade jättebra platser!
 Rad 5 på läktaren, nere på golvet satt alla som hade ätit middag före.

Och så drog det igång... jag hade bara mobilen med mig så det blev inget vidare bra bilder...
Men VILKEN SHOW!!!!!! heeeeeeeeeeeeelt otroligt! så bra!

När Brolle och Martin Stenmarck sjöng en Metallica låt... då var jag i himmlen en stund!

Sjukt bra kväll, kan inte beskriva i ord vad bra det var! 

Läste en recension i aftonbladet och frågan är vilken show hon har varit på, för inte kan hon ha varit på gårdagens Laides Night iallafall.... vilken idiot!
Jag och mina vänner var (och är fortfarande) lyriska!
Nu blir det nog Ladies Night flera år...

SES!!!



LOVELY!!!!


Inga kommentarer: