söndag 18 september 2011

oops....

Jag har visst inte kommit mig för att uppdatera i veckan:) Hoppsan:)

Här kommer en uppdatering nu iaf:)

halva måndagen, tisdagen och onsdagen var jag ju hemma förra veckan och var sjuk:(

På onsdagen var pappa här och hjälpte Mange snickra och måla, Magnus jobbade ju eftermiddag så han var hemma till ett ungefär, men pappa var kvar ett tag och målade klart, jag satt i solen och tog det lugnt:)

 Magnus passar in sista biten av taket...

och Pappa skruvar fast den:)

Och så har ju katterna varit i sin fina kattbur som vi fixade klart med idag, nu har vi alla små hyllor och gångar på plats och mysiga hus och kuddar och mattor:) Vi skämmer inte bort våra katter:) hihi

Mirma tycker det är jättegosigt....



 Skönt att ligga och slappa högt upp och ha utsikt överallt.

 Och Raffe klättrar och hoppar runt....

Och som vanligt skulle jag försöka ta ett fint kort på dom tillsammans, nej, den här gången startar vi en boxningsmatch! SUCK jag SKA ha ett fint kort på dom två tillsammans!!!!


Raffe tycker det är så skönt att tugga på grenarna på klätterträdet...


mmmmmmmmmm

Ska ta lite mer kort i veckan och visa er, nu när vi inrett och gjort fint och mysigt:)

Idag har vi som sagt, pysslat med kattburen, jag har gjort mumsiga pannbiffar och så har vi städat lite, men nu på em/kvällen har vi bara tagit det lugnt och kikat på TV:) Magnus har ju diskat iof. men annars har vi tagit det lugnt!


SES!!

Inga kommentarer: