söndag 25 september 2011

Söndag:)

Idag var vi hem till Mor och Far på fm, åkte till Avesta (haalvvägs till Hedemora) och hämtade potatis till halva Färnbo... men det gick fint....

Sedan fikade vi lite hemma och snackade en stund, sedan tog vi pappas bil hem för min bil behöver lagas, katalysatorn är trasig och det är en ny beställd så vi ska väl laga bilen i veckan. Så nu har jag pickup´en:) 

Lite käk och sedan var det dags att dra iväg på innebandy, Elitseriepremiär mellan 
Sala Silverstaden - Djurgården
Det var en bra match, trots förlust med 5-11, men det var i mina ögon, ingen enkel vinst för Djurgården!


Alla som var där fick en t-shirt



Vi fick en förklaring på varför just nummer 7 stod på tröjan: publiken är den 7.e spelaren på planen:)
Det var lite coolt när nästan alla över 600 pers hade lika tröjor!

Som sagt det var en bra match,  men tyvärr förlust.


Och såklart så var Frida bäst!

bilden är en äldre bild från Sala allehanda.

Nu ska vi kika på "Gustavsson 3tr" sedan är det tack och godnatt, imorgon är det måndag,
jobb och spelning som vanligt, OM inte katalysatorn hinner komma, då blir det bil-meckning i Färnbo...

SES!!!
 
 


2 kommentarer:

Färna sa...

Kanske skulle försöka ta en ny bild? Jag lovar att jag kan göra väääärsta posen =) kram

Elin sa...

japp, imorgon ska jag ta med mig kameran:) hihihi :)