måndag 12 september 2011

Tassimo...

Bjuder på ett par bilder på Magnus fina kaffemaskin:)



Gjorde mig faktiskt en cappucino i em... och drack upp nästan hela:) Det var ganska gott... fast det är nog chokladen som är godast ändå:)

Igår kväll började jag känna av halsen och bihålorna... nej nej nej.. kan inte bli sjuk!! vill inte!!
Imorse hade jag grymt ont i halsen och kände mig inget vidare, men struntade i det och åkte till jobbet, det gick ganska bra ett tag, men vid lunch var jag tvungen att åka hem, superont i halsen, bihålorna och hela kroppen och febrig:( 
Så det var bara att åka hem och bädda ner sig... så trist!
Blir hemma imorgon oxå.. så hoppas jag att kunna jobba på onsdag!

nu kikar jag på Idol, ska nog gå ner i källaren och locka in mina ute-katter nu i reklamen... de lämnar inte sin kattgård i första taget... :) men det är ju skönt att de trivs där ute:) Sedan ska jag kanske spela lite Wii:)

VI SES!!!


Inga kommentarer: