torsdag 17 april 2008

It´s Weekend!

13 dagar kvar!

ja, jag vet! jag har varit väldigt dålig på at uppdatera bloggen på sistone! men men, det är så när man har fullt upp!

Jag har jobbat... och jobbat.. och ehm.. jobbat! i måndags var vi hos banken och efter det var vi hem till färnbo och kollade på brorsans nya kåk! Ska hjälpa till med flytten på lördag, men jag tror, om jag känner min bror rätt, att allt nog redan är flyttat!

imorrn ska vi på begravning i Lindesberg så vi är lediga från jobbet, skönt att vara ledig.....

å på söndag är det väl lite trädgårdsbestyr och träning som gäller!

tänkte faktiskt att jag lägger ut en bild på vårat hus! men det har skett ivssa förändringar sedan jag tog bilden, den stora enen på framsidan vid trappen är borta!!!

MEN!!!! ÅÅÅÅÅ!!! nu funkade inte det! jag får göra det i morgon!

god natt!

Inga kommentarer: