måndag 14 juli 2008

Hemma:)

Nu så är man hemm aigen från lofsdalen... ska lägga in lite bilder MEN, vi har idag börjat måla i källaren, det som ska bli ett fnt inrett datarum, BORT med alla dammande putsväggar! har köptfärg idag! En färg som heter champion.. ja, det är en bra beskrivning av färgen, lite vot-grå-beige lixom.... det kommer bli jättefint!

Lofsdalen veckan var super som vanlgt, lite för mycet knott och lite för lite fisk.. men men.. sånt är livet... emn vi fick i alla fall 10 öringar! Och viktigast är att JAG fick de två största!!! hihihihihi gissa om jag trackade gubbarna!! *ler*

Jag ska lägga in bilder och berätta lte mer om min vecka när jag har kameran överladdad och datorn i fungerande skick igen!


NU ska jag gå tillbaka ut på altanen ( är hemma hos brorsan, därför kan jag uppdatera) och kolla på lag VM i speedway, HEJJA SERIGE!!!! just nu leder DANSKEN!! fy f*n ;)


hoppas vi hörs snart!

Inga kommentarer: