fredag 15 augusti 2008

finito



Det var det det... it´s ower
Idag, på www.masarnaavesta.nu finns en artikel om att masarna troligen kommer dra sig ur elitserien, även om de lyckas hålla sig kvar, så drar de sig förmodligen ur.
Leigh Adams, kör sin sista match i Masarnaavesta mot Dackarna, sista hemmametchen, sista elitseriematchen, sista matchen på den här sviten, som började med ingången i Elitserien 99 och året därpå vann masarna sm guld (2000) inför 12 242 personer i publiken på brovallen:) det kommer jag alltid att minnas, så länge jag lever! och alla "små grejer" som man kommer minnas! Tony Rickardsson och Greg Hancocks bakhjulskörning (bakskärmskörning:), startvärdarna på Tonys Final Lap, alla duktiga joniorer som masarna "fostrat", när Tony och Leigh körde med samm afärg på huvorna, BARA för att jäklas med pruppen!!! hihihihihi, ja, trots att jag sitter med tårar på kinderna så kan jag skratta åt minnena, det är väl det enda man har kvar.
Masarna/ Dalakraft (div.1.) är och för blir det lag JAG håller på, jag kommer inte bli smed, rospigg, indian, vms.are eller nåt annat! MASARNA är mitt lag!
Nästa år då, det ser ut som att masarna kommer att slå sig ihop med div. 1 laget Dalakraft som vunnit div.1 och kommer att gå upp i allsvenskan, och masarna går ner i allsvenskan, och jag kommer sitta där, på sektion K rad 6 plats 9 och hejja på Masarna-Dalakraft,
I´ll stand by you!
Oh, why you look so sad?
Tears are in your eyes
Come on and come to me now
Dont be ashamed to cry
Let me see you through cause Ive seen the dark side too
When the night falls on you
You dont know what to do
Nothing you confess
Could make me love you less
Ill stand by you
Ill stand by you
Wont let nobody hurt you
Ill stand by you
So if youre mad, get mad
Dont hold it all inside
Come on and talk to me now
Hey, what you got to hide?
I get angry too
Well Im a lot like you
When youre standing at the crossroads
And dont know which path to choose
Let me come alongcause even if youre wrong
Ill stand by you
Ill stand by you
Wont let nobody hurt you
Ill stand by you
Take me in, into your darkest hour
And Ill never desert you
Ill stand by you
And when...When the night falls on you, baby
Youre feeling all alone
You wont be on your own
Ill stand by you
Ill stand by you
Wont let nobody hurt you
Ill stand by you
Take me in, into your darkest hour
And Ill never desert you
Ill stand by you
ower and out!

Inga kommentarer: