söndag 10 augusti 2008

sommaren är kort....

Men underbar!

Ja, det var ett tag sedan jag uppdaterade här, men det är lite lågsäsong på bloggandet just nu...

Jag har sedan sist:

* Haft sista semesterveckan vilken bestod av besök på Åsby i Hallstahannar, 50 årskalas, speedway, speedway, speedway, fiske, lite trädgårdsarbete, lite shopping och lite renovering...
Skön vecka med andra ord:)

* börjat jobba igen, det var helt ok! vääääldigt lugnt första veckan, men men, det ver bra det, då hann man ifatt med allt...


MEN nu till det vesentliga!

* JAG BLEV MOSTER I ONSDAGS!!!!!!!!
åt MIRA KRANTZ

Det är visserligen den tredje tösen jag blir moster åt (systrarna heter Ylva och Tyra), men det är lika speciellt varje gång! jag har ju sån tur att jag kunde kila upp från jobbet en stund på eftermiddagen och se det lilla underverket! ååååååååå såååå söt och fin! å hon somnade så skönt i min famn:) jag tänkte ta med henne hem.....men jag lät bli... Magnus skulle nog ha blivit lite fundersam om jag helt plötsligt kom hem med en liten Mira! :)

jag ska lägga ut en bild så fort jag har en!


nej, nu är det dags att sussa lite:) dax att jobba imorrn igen.....

och avslutningsvis citerar jag Leigh Adams (speedwayförare)
Goday Mate!

Inga kommentarer: