söndag 21 september 2008

helgens bravader:)




Lördagen blev hektisk... men rolig:)

började med att ta cyklarna och åka och kika på rix70 loppet som var på fm. alltså ett lopp för gång/löpning/cykling/rullstol/rollerblades, rullskidor. på nya vägen "förbifart sala" det var kul att se lite folk och cykla och gå lite på nya vägen, nej, vi var inte med i loppet, men starten var en bit in på nya vägen så vi fick cykla och gå dit... kommer bli toppen för oss till nästa speedwaysäsong, nya vägen kommer minska restiden till avesta med många minuter!!!

sen bar det av till brovallen (speedwaybanan) och kika på crosscartspeedway, SVERIGEPREMIÄR :) det var riktigt häftigt! jäklar vad dom går de där sakerna!!

Sen var det raka vägen hem, fräscha till sig lite och sen iväg till Uppsala hem till Lollo och Mats på lite käk:) det blev en jättetrevlig kväll med mycket skratt och skoj:) vi spelade "pratmakarna" det var jättekul spel! ska nog införskaffa mig ett sånt... lagom avancerat lixom, alldeles perfekt att sitta och spela med lite kompisar en lördagkväll! Ja, kvällen var så trevlig så halv 3 var vi hemma igen...

idag söndag då så har det varit lite städning och pyssel som gällt, har plockat undan "sommaren" på altanen... *snyft* packat ihop dynorna, ställt undan utemöblerna och plastat in parasollet....

innan min höststädning ute så var vi iväg till sätrabrunn och tränade som vanligt på söndagar (och onsdagar)... lyssnade på metallicas nya platta medan vi tränade! så jäkla bra!!!!!

nu ska jag hjälpa min kära i köket och så måste jag komma ihåg att hänga tvätten!!

seeeeeeee ya:)

1 kommentar:

Dahlberg sa...

Låter som en kanonhelg!! Nu vet jag precis vilket hus du bor i! Johanna visade mig... Såg så mysigt ut. Skulle vara kul att titta in någongång! Hur jobbar du nu för tiden? Vore kul om vi kunde hitta en tid som passar båda två!
KKKRRRAAAMMM!!!