tisdag 21 oktober 2008

:o)

Helgen lunkade på bra..

Ylva och Tyra är sååååå duktiga till häst! Ylva har lärt sig jättefort!!! och Tyra är ju helt orädd så det kommer nog gå bra på ridskolan på torsdag!!!

Konserten gick bara bra! lite trångt, varm och dåligt med syre i lokalen bara, men men, det gick bra ändå! Nu har vi börjat öva inför konserten den 23 november i västerås konserthus!!! ååååå det är min dröm att få spela där! och nu är det verklighet!!! den 23 november ska vi ha konsert där!!!! *leeeeeeeeeer*

Och idag är det tisdag... hade det vart sommar hade det varit speedwaydag!!! eller... nej, vänta nu... inte nästa år.. då är det ju elitserien på tisdagar och där är ju inte vi! nej nej, justja! tryck ner mig i skoskaften bara! vi åkte ju ur!!!!!! *suck* jaja, det är bara att bryta ihop och komma igen!

Det var en annan speedway-galning som frågade mig: hur känns det nu då när det är helt kört och slut med masarna?

Vaddå kört och slut? det är nu det börjar! sa jag... det är så man får se det!

Nu börjar det, hitta nya talanger, försöka bygga upp klubben igen.. Jag önskar jag hade mer tid och kunskap så man kunde hjälpa till på något sett... tydligen hjälper det inte att "bara" gå dit och titta på varje jäkla match (utom 4 st) under 10 år! jag har annu inte vågat räkna ut vilka summor pengar vi lagt ut på speedwayen..... men det gör inget, hjälper det, det lilla minsta så är jag glad!

imorrn är det lite träning som gäller... sen är det ju GREY`S ANATOMY kl 21 på 5.an!!!!

Inga kommentarer: