fredag 10 oktober 2008

ååå så var det fredag!!!



Så skönt! äntligen helg! den här veckan har jag jobbat 47 timmar... kasnke inte låter såå mycket, men om man lägger på andra grejer så har jag kommit hem vid 21 tiden varje kväll denna vecka! *phu* men men, nu är det över:) sköönt och nästa vecka är jag ledig må + tis för då ska jag jaga älg:) ska bli så skönt att komma ut i skogen!!!!!

Hittade en film från jakten...inte världens bästa, men jaktvideos ska vara lite skakiga *s*
tyvärr så är det rådjur vi är ute och jagar och inte älg:( men men.. nästa gång kanske.... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig film! En älg och en Björn!!! Ha, ha...
Är jag fyndig eller är jag fyndig?!
Lycka till med jakten, hoppas du kommer hem med en kvist i hatten! ;)

Miss you! Ta ledigt på onsdag också och kom ut till mig och hälsa på!!! Jag är ledig då... ;)

Vi kanske kan träffas någon kväll nästa vecka? Om du inte tycker att det är för sent, efter jobbet alltså... Jag är ledig hela måndagen, onsdagkväll, torsdagkväll och hela fredagen.
Hoppas du vill och kan någon av de gångerna! Kanske har sådan tur att du jobbar kortdag på fredagen?

Vore såååååå kul att träffa dig!!!
Ta det lugnt i skogen och skjut en älg! Men ingen Björn!!! HA, HA, HA!!! Jag är fööör rolig! XD XD XD

Elin sa...

elin saknar åsa!

Du är så fyndig! äkta färnbo-jaktlag-gubbe-humor!!!! *s* "Elin du har ju iallafall sett björn på skogen" höhöhöhöhöhö

jag har svarat på din sida oxå!!!

*kramis*