onsdag 12 november 2008

Onsdag

SÅ har onsdagen gått då... ganska smärtfritt! :)

Jobbet flöt på bra... just det flöt!!! de håller på att såga i massa rör ovanför oss.. så idag droppade det vatten på vägen ner till fikarummet! GRATIS DUSCH!!! hihi, nejdå, så farligt var det inte.. men snacka om att man blev förvånda när det helt plötsligt bara droppade vatten!


men annars så gick dagen smärtfritt... Träningshallen på fm och instruerade patienter i träningsredskapen och pysslade lite med syncron.....

På em var det gåskola som gällde.. tränade gång och balans tillsammans med sjukgymnasten med patienterna som var där, det gick bra!

sen var det en kurs i gånghjälpmedel och ortoser och axellås på em. det var jätteintressant! även om vi redan kunde en hel del av det där de gick igenom, men det är alltid bra med uppdatering:)


Sen slutade jag och så bar det av till Sätrabrunn för ett gym-pass igen.... så skönt! var inte så mycket folk idag så jag kunde ta de maskiner jag ville i den ordningen jag ville!


Och sist men inte minst så har jag kikat på Grey´s anatomy (därav bilden)
tänk så bra den serien är!

Jag vet precis vad jag önskar mig i julklapp! Grey´s anatomy boxen del 1-4!!!!!!!!!!!!!! *önskar*

NU är det sovdags för små tjejer som mig;)

GOS NATT!!!! (heller hur berit;)

1 kommentar:

Dahlberg sa...

Ha, ha, ha, ha!!! Hoppas du fick en riktigt GOS natt, Elin! Får väl säga gos morgon! Kram! /Berit