lördag 24 januari 2009

Lördag

Hur ser man hur mån ga som varit in på min blogg? finns det nån inställning för det? snälla, är det nån som vet?



Idag har jag skottat... och skottat och skottat, men nu är jag klar:)

Ska laga lite mat sen ska vi iväg och fira Magnus kusin Felix som fyller 4:) Ikväll ska vi väl kika på körslaget och bara ta det lugnt..... imorrn ska vi förbereda lite här hemma så det blir enkelt för BGE att installera bergvärmen på måndag :) och på måndag kommer ju även pappa och Kennet och installerar diskmaskin och två element i källaren!!! lyxigt! vi åker till jobbet, så kommer vi hem och har det varmt och skönt och förhoppningsvos diskmaskin!!!! bara hoppas att allt fungerar för BGE, inget vidare om de kopplar bort el värmen och inte lyckas dra igång bergvärmen på samma dag.... *burr* men det ska nog gå bra! Jag ska bara lite äppelkaka ock ställa fram kaffe och grejer så blir alla gubbar lite glada:) hihihi

Nu ska jag laga mat, så var det ja!

hihi

3 kommentarer:

Anonym sa...

sitter oxå och funderar på hur man kan få till det.. så om du får nå svar så säg till=)=)

Elin sa...

det ska jag göra linda!!! hoppas allt är bra med dig! ska nog ta en sväng in på din blogg nu:)

Lenis sa...

hej elin. Gå till min blogg och klicka på min räknare.