måndag 12 januari 2009

smile för your life:)

jag har inte så mycket att yttra mig om just nu...... jobbar och står i... det är ju så mörkt och tråkit nu när snön försvunnit dessutom... men men.. jag känner mig glad och pigg för det! :)

allt annat vore ju trist!!


veckans känna-mig-pigg-positiv-och-glad-trots-att-det-är-mörkt-och-trist-lista:

  • Det haaar ju faktiskt blivit lite ljusare på morgnarna
  • Den 26 kommer BGE och gör klart bergvärmen, det ska bli så skönt!!
  • Det är kul på jobbet, mycket nytt och spännande som sker:)
  • om en vecka börjar spelningarna igen:) och då är det VÅR medlodier som gäller:)
  • Diskmaskinen vi fick i julklapp är beställd och kommer denna vecka:)
  • och sist men inte minst... det är bara 108 dagar kvar till speedwayen!!!!!

Life is, life is, life is good!!!

Inga kommentarer: