fredag 24 juli 2009

It´s Weekend:)

Underbart!

det är det bästa med att börja jobba! Helgerna blir mer värdefulla, men tyvärr så räcker dom inte till.... men men... jag får städa en annan dag! :)

Imorrn är det dragspelsstämma i Västerfärnebo som gäller hela dagen, börjar med att pappa, Björn, jag och Magnus ska vara parkeringsvakter, sen när klockan blir 13 ska jag och magnus eller jag och pappa... sälja glass... jag vägrar sälja glass själv för jag är så kass på huvudräkning! så, jaf sköter kund kontakterna och pappa eller magnus sköter det ekonomiska:) ojojoj, Hembygdsföreningen har aldrig tjänat så mycket på glassförsäljningen som de kommer göra imorrn!! hihihi... eller......?

på söndag ska vi fira Magnus kusin André som fyller år... vi ska ha picninc på Djäkneberget i Västerås, men jag tror det blir regnså vi får se vad som händer...... vad jag vet så måste vi åka in till Hälla shopping först och köpa en present, men vi vet vad vi ska ha så det är ingen fara.... kankse åker in tidigare så vi hinner in på IKEA? hihihi men sssccchhhhh! berätta inte för mange, måste kanske lura in honom där! hihihi
Att inte männen i min familj kan förstå vad som är så kul med IKEA?

Nu ska jag ta in katterna, sen ska jag städa Knuttes bur så han kan få komma in i natt-buren...

hej och hå, nu ska vi stampa takten till Roland Cedermark så vi kommer i rätt gung inför imorrn!!!!

Inga kommentarer: