tisdag 29 december 2009

BURR

vad det är kallt! var ute en stund med Knutte, med det blev en kort sväng idag.. det var ju 20 grader kallt ute! burr burr! men, det är ändå skönt på något vis...

Idag har vi varit i Västerås och inhandlat lite grejor.. massa rörkopplingar till tvättstugan och vad dyrt det blev!!! usch, jag visste att det inte var billigt med rördelar, men sååå dyrt? å få fick vi ändå rabatt! jaja.... det är som det är, vi var tvugna att ha grejerna så det var bara att betala och se glad ut:)

Sedan var vi till Jula och köpte en jacka, ja en lite mer arbetsjacka som jag kan ha ute... köpte även ett par lysrörsarmaturer som vi ska ha i tvättstugan.. det kommer bli så bra!

efter det tog vi en tur på Nisses, och sen skullle vi ta en snabbsväng på Chilli och kolla på soffor.... vi var bar där i lite mer än en timme!!!!!!!!!!! ojojoj, måste det finnas så många soffor att välja på? lättare om det bara fanns två.. men vi hade nog haft en varsinn favorit ändå! :) men vi får se vilken det blir... Stefano eller Miami??? det visar sig!


Nu sitter jag och sorterar kort och så lyssnar vi på första skivan, av 18... med "Sagan om ringen", Magnus har läst dem förut, men inte jag, och han läser den gärna igen!

men nu ska jag bränna ut backup skivor på alla bilder!


tack o hej!!!

Inga kommentarer: