måndag 7 december 2009

The D-Day!

Imorgon tisdag är det dagen D!

Vi får reda på om vi är varslade eller ej.... spännande värre! Skrämmande spännande!!!
USCH!

Men idag är en annan dag! Jobbade som vanligt, var i gåskolan nästan hela dagen.... jobbade lite i telefon på morgonen och bokade remisser en stund på eftermiddagen, men däremellan var jag i gåskolan! Alltid lite intressant!!!

Sedan var det spelning nu ikväll... övar så det ryker inför jul-fest-konsert på Metso i Sala och för nyårskonserten den 1/1-2010! Det ska bli väldigt trevligt!

På fredag är det lucia på jobbet... jag är ju lite nervös jag.. ska nämligen spela solo!!! hua!! men, jag hoppas att det går bra!

Ja, nu måste jag gå och lägga mig.. är så trött så.. men jag vile skriva ett litet inlägg så ni inte tror jag gömt mig!

Bilder från lördagens 30-års fest kommer!!! hade såååååå skoj!!!


Och kom ihåg....

Imorgon är en annan dag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle uppskatta att inte va med på alla bilder sen ;( Du vet vem..........