måndag 21 december 2009

en dag kvar!!!

Nu har jag en arbetsdag kvar på detta år!!! Är det inte härligt?

Jobbade som 17 idag! folk var sjuka så det skulle ringas återbud och så var det ju måndag så det ringde väldigt mycket i telefon oxå! och dessutom var det massor av remisser som skulle registreras och bokas... men tiden går fort när mab har roligt!!!

På eftermiddagen var det lite lugnare, då jobbade jag i receptionen så jag satt i kassan, det var inte så mycket patioenter inbokade idag, bassängen är ju stängd för jul nu så det minskar med ungefär hälften av alla besök!

Jajaja, intresseklubben har väl antecknat färdigt nu så....

Imorrn är det sista dagen jag arbetar detta år, som sagt, ska bli väldigt skönt med lite jul ledigt! Imorrn kan jag förhoppningsvis smita lite tidigare, om gud vill och remmarna håller... som min forna kollega alltid sa....

Ska möta upp Magnus i Västerås för han ska åka in med bussen tidigare på em. och shoppa lite julklappar!! hm.. jag måååste nog göra en husrannsakan i hans kassar när han kommer hem sen:):)

Imorrn kväll ska vi kika på innebandy i Sala! Hejja SILVERSTADEN!! och då håller vi självklart mest på FÄRNA i mål!!!! söta grannen:)


Fick förrästen julbrev och biobiljetter från klinikchefen idag! TACK SÅ MYCKET !!!! alltid lika trevligt att få ett litet brev och ett par biobiljetter:)

Idag är även den mörkaste/kortaste dagen på hela året, imorrn vänder det!!!

Min Gammelmormor Aina Halén skulle ha fyllt 90 år idag! tänker på henne!
det är 136 dagar kvar till speedwayen idag!!!!

NU ska jag duscha och sussa, så jag kan prestera bra imorrn, min sista arbestdag detta år!!!!

GOD NATT!

Inga kommentarer: