fredag 22 januari 2010

Host och fnys.....

Å han nös å han frös..... atjo atjo atjo prosit.....


ganska bra sångfras som förklarar hur jag mår just nu:) var hemma från jobbet igår och är hemma idag, mår inget vidare, men det känns ändå lite bättre...


Har kikat på Mamma Mia idag, igår såg jag Hidalgo! VILKEN FILM!!!!!!!!!!! Vackra hästar!
och det är ju inte heller helt fel att vila ögonen på Viggo Mortensen:)







Men Hidalgo är såååååååå otroligt fin!! 4 olika pinto hästar använde de, och en makeup artist spraymålade dom så de skulle se lika ut!

ååå jag skulle vilja jobba som hästskötare i sådana här filmer! Samma med Sagan om ringen och Arn t.ex, tänk att få vara hästskötare där! Om de använde 800 hästar i Hidalgo vill jag nog inte ens veta hur många de använde i sagan om ringen!!!!!!

Men jag hade nog hellst velat sköta hästarna i Arn... för där är det nästan mest med norsvenskar, ardennrar och islansdshästar!!! Underbar film!!!!! :)

Ringde nyss skogsgläntans kattpensionat, men de har inte telefonen öppen mellan 12 - 16 så jag ska ringa senare, måste boka katternas lyxhotell till sommaren... vi har ju fått reda på vilken vecka vi har Lofsdalen stugan:) Så då får katterna vara på spa:) hihihi

I helgen blir det nog ganska lugnt, lite pyssel och doningar, måla i källaren och så..


på söndag ska vi på 60 års middag i Västerås, min "farbror" Lasse fyller 60, så han har bjudit oss alla på middag:) ska bli så trevligt, men eftersom jag har busat lite med honom idag på jobbet hans (Magnus och han jobbar tillsammans) så riskerar jag att få sitta ute och äta sa han... hahahahaha....


Nu ska jag dona lite i köket... får greja i korta pass och vila däremellan...

Ha det bra så länge!

Inga kommentarer: