fredag 19 februari 2010

bättre:)

Idag mår jag mycket bättre, skönt! Så det ser ut som lördagens planer inte behöver ställas in... bra, för det blir ju bara den 20 februari en gång om året...


Imorgon firar alltså jag och Magnus 6 år, planerna är inte så stora, men vi ska på bio och sen ska vi ut och käka... så mysigt så:)


Först så hade vi tänkt åka på kryssning som idag, men vi slopade dom planerna och tur var väl det, för jag hade nog inte velat ut på havet med den snöstorm det är idag! hua hua!

OJojoj, vad det blåser och yr! från grannens tak på andra sidag gatan..

Det låg t.o.m snö på fonsterbläcket imorse! och nu har det blivit ännu mer!

Så¨det blir en lugn dag idag, mår ju inte 100% ännu, även om jag gärna vill tro det. så jag får hålla mig lugn, kanske krypa upp i soffan och kika på en bra film?

ha det så bra och kör försiktigt i snöyran!

Inga kommentarer: