måndag 8 februari 2010

det skulle vara bilder...

Här skulle jag lägga ut bilder från festen... men det ville inte fungera ikväll, tyvärr, och nu är klockan så mycket så jag orkar inte prova en gång till... är så trött idag... men, det har ju varit fullt ös så det är nog därför:)


jobbade som vanligt, sen på em/kvällen var jag på spelning med blåsorkestern som vanlit det med.. det gick bra, många nya låtar och mycket nytt att lära sig, men idag kopierade jag alla noter så nu ska jag hitta lite tid att öva hemma:)


NU måste jag ge knutte lite nattmacka;) vattenskålen har stått på tining så jag ska gå ut med den och lite käk, maten fryser ju så fort nu när det är så kallt, så jag måste ge han lite i omgångar:)


så, god natt och håll till godo med detta, bilder kommer när blogspot fungerar:)

Inga kommentarer: