fredag 5 februari 2010

fredag...

Var till mormor och morfar en sväng efter jobbet, sen for jag hem och nu lagar vi lite mat och jag uppdaterar lite här.. Magnus stackarn har varit hemma idag, feber och grejer.. men tills imorrn är han frisk! sådeså!!!!!!!


annars så har det inte hänt så mycket idag, jobbat som vanligt, lite om det i tidigare inlägg...
just nu sitter jag i soffan med en katt på vardera sida:)

imorgon är det hundutställning som gäller sen är det paaarty:) ska bara leta reda på den där partykänslan som jag hade för ett par veckor sen.. hm.. vart la jag den nu då???
men det ska bli sååå kul med party, ska även bli superkul att blanda drinkar:)
fick ett anonymt recept tips i en kommentar i tidigare inlägg:

Ett glas hemkört
En droppe citron
var försiktig med citronen så inte spriten tar fruktsmak...

vi får väl se om någon tar med den drinken imorrn? hihi

ha en underbar fredag och lördag! jag utlovar bilder på söndag:):)

Inga kommentarer: