söndag 7 mars 2010

Helg:)

Denna helg har vi fått ganska mycket gjort:) för vi har haft TID till det:)Mannen på taket:) dags för snöskottning.. phu, vilket jobb! men ner kom det:)
Högt där uppe...

...högt där uppe ser det ut såhär!


Jag kastar iväg ett litet lass snö, men många bäckar små, vi blev klara tillslut:)


Men när vi var klara på taket hade vi lite svårt att ta oss in.....



så vi fick skotta på backen oxå:)

Det var skönt att få bort snön, det var ju lite oroväckande med sååå mycket snö på taket, vi mätte inte men det var nog mellan 50 - 60 cm!

På lördagskvällen tog vi det lugnt och kikade på en film Bröllopsfotografen, den var lite udda, men bra!

Idag söndag har vi varit in till IKEA i Västerås, köpte en matta till klädkammaren och en handukshängare till tvättstugan/duschrummet, och så blev det lite annat smått och gott:)
Efter IKEA åkte vi och hälsade på Magnus mor och hennes man i Lycksta, det var trevligt som vanligt:)
annars så har vi gjort det vanliga, städat, tvättat, pysslat, grejjat och donat här hemma.. så, nu är det arbetsvecka igen och denna vecka ska jag på utbildning i nya datasystemet 3 halvdagar! Så jag kommer vara ganska trött i huvudet på fredag..

Men nu ska jag lägga in bilderna från kameran till USB minnet, sen ska jag mellanlanda i soffan innan det blir dax för kudden:)

hörs och ses:)



Inga kommentarer: