tisdag 3 augusti 2010

En semester måndag och tisdag.....

...... är en bra måndag och tisdag:)

Igår var vi hemma och donade på dagen, lagade pannbiff till mat och det var såååå mumsigt!
Sedan åkte vi in till Västerås på bio, "Bröderna Karlsson" såg vi, den var jättebra och rolig!!
Sedan käkade vi på Spicy hot.. och det är ju alltid lika mumsigt!

Idag har vi oxå pysslat, vid 13 tiden åkte jag in till Sala och käkade lunch med Mamma,
tack mamma!!!!!!
Det blev kinamat idag, igen:) hihihihihi kan inte få nog av det!!!! MUMS!
Gick några ärenden på stan, sedan skulle mamma tillbaka till jobbet, jag gick en liten stund till på stan, sedan åkte jag hemmåt.

Väl hemma så var det tomt... Magnus var och fiskade med Pappa, Lasse och Björn
så jag tänkte jag skulle gjuta lite... inte för att han var borta alltså, utan för att jag har haft lust att gjuta, så det blev 6 stycken ljusstakar, ett fågelbad och ett hjärta:)
Och nu kom jag på att jag inte har lagt ut bilderna på det förra jag gjöt!!!
oj, jag lovade ju:)
Så imorgon ska jag och lilla kameran gå ut en sväng i trädgården!!!
Då ska jag även fota det jag gjutit idag!!

Nu kom Magnus och gånget hem... men..
INGEN FISK!

Jag ska nog följa med nästa gång så kan jag visa hur man gör... hihihihihi

Nu ska jag fortsätta kika på "The wedding singer" sedan blir det
duscha och sussa

OOO ja! justja, såg lite bilder i VLT idag, fick den av Lasse, bilderna var från mitt jobbs nya lokaler!!! och det såg såååååååå fint ut!

skönt med semester, men nog ska det bli skoj att komma tillbaka!!!!

Natti natti!

1 kommentar:

Uttan sa...

Väntar med spänning att se vad Du gjort för fint :)

Kram!